od 24.03.2015

piątek, 16 września 2016

WILCZA MUZYKA



WILCZA MUZYKA



Okładkę wykonała George


                Chciałbym Wam zaprezentować muzykę do Fałszywego Wilkołaka! Jak do każdego opowiadania, również i przy tym towarzyszyły mi utwory, które działały na wyobraźnię i pomagały zatopić się w świecie Wilczego Gryzu, gdzie nieco sarkastyczny Krystian Folkner oraz zbyt nerwowy Tomasz Warczyński, będą musieli odkryć wiele zagadek rodem ze słowiańskiej mitologii!

                Próbowałem dobrać piosenki, które oddają nastrój młodzieżowej książki fantastycznej, z momentami grozy. Starałem dodać się jak najwięcej wykonawców z polskiej sceny muzycznej, gdyż muszę przyznać, iż ostatnio coraz bardziej mi się ona podoba. 

                Pamiętajcie, że są to moje propozycje, które bardzo pomagały mi w pisaniu, a nie oficjalny soundtrack. Tutaj musimy poczekać do momentu, aż powstanie serial Wilczy Gryz ;)

                Niemniej, z wielką przyjemnością prezentuję kilkadziesiąt utworów, które razem tworzą wstęp do Wilczego Gryzu.

                UWAGA – Playlisty na Spotify i YouTube mogą się nieco różnić ze względu na brak dostępu niektórych utworów na danej stronie.

LINK DO SPOTIFY
            
            LINK DO YOUTUBE
            (wkrótce)



27 Bovska // Hula Hop

1 komentarz: