od 24.03.2015

piątek, 30 września 2016

FAŁSZYWY WILKOŁAK JUŻ DOSTĘPNY!


http://www.beezar.pl/ksiazki/wilczy-gryz-falszywy-wilkolak

http://www.beezar.pl/ksiazki/wilczy-gryz-falszywy-wilkolak


            Po prawie dwóch latach od momentu usunięcia przeze mnie Wilczego Gryzu z internetu, aby móc go edytować i poprawić, mogę z wielką przyjemnością, że pierwszy tom serii, Fałszywy Wilkołak, jest już dostępny!

            Historia Wilczego Gryzu sięga początków 2013, gdy zacząłem publikować moje pierwsze opowiadanie fantasy w internecie. Oczywiście, o wilkołakach, które osobiście uwielbiam. Nie mogłem się powstrzymać, aby napisać coś o nich, a z pomocą przyjaciółki, która podsunęła mi kilka pomysłów związanych ze słowiańską mitologią, powstał Wilczy Gryz. Choć w pierwszym założeniu miał wyglądać nieco inaczej, to teraz uniwersum rozbudowało się. Kolejne pomysły wpadały do mojej głowy, tworząc historię Krystiana Folknera i Tomasza Warczyńskiego. Pierwszy tom ich przygód zamknął się w 402 stronach. 

            No dobrze, sprawy formalne.
            Wilczy Gryz - Fałszywy Wilkołak będzie do pobrania w formacie PDF, EPUB oraz MOBI za 17.99 ZŁ. Możecie pobrać eBook ze strony beezar.pl
            By tam się dostać, kliknijcie obrazek okładki u góry postu lub wklejcie ten link.
            Aby zakupić Wilczy Gryz - Fałszywy Wilkołak, musicie zarejestrować się na beezar.pl i wejść na mój profil, który znajdziecie o tu – PROFIL BARTEKSILVER. Po dokonaniu płatności, dostaniecie maila z informacją, że Wasza płatność została zaakceptowana i będziecie mogli ściągnąć Fałszywego Wilkołaka ze strony (Wasze zakupione książki znajdziecie na Waszych profilach w „zamówienia”).
            Następnie, gdy już ściągnięcie książkę musicie otworzyć plik i pochłonąć tekst.
            Byłbym wdzięczny za Wasze komentarze, recenzje i wszystko co można sobie wyobrazić. Nie pogniewałbym się również za zostanie moimi „fanami” na beezar.pl
            Jest to dla mnie bardzo ważne!


            Ciężko pracowałem z kilkoma osobami, abyście dzisiaj uzyskali całość Fałszywego Wilkołaka. Staraliśmy się wyłapać wszystkie błędy, a także wymyślić najciekawsze, dodatkowe smaczki.

            No dobrze, nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Wam smacznej lektury i liczyć na to, że Wilczy Gryz wgryzie się Wam w skórę. 


            Przypominam, że w trakcie czytania możecie się delektować muzyką, która inspirowała mnie do pisania opowiadania.

             Dodatkowo, na samym dole bloga założyłem czat, abyście mogli na bieżąco dzieli się wrażeniami z czytania Wilczego Gryzu. Zapraszam serdecznie!

3 komentarze:

  1. Bardzo długo na to czekałam! Jak tylko będę miała czas to lecę czytać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka cudowna niespodzianka. Nie wchodziłam na twojego bloga całe wakacje, dzisiaj wchodzę, a tu "Wilczy Gryz". Wolałabym wersję papierową, ale ebookiem też się zadowolę. Mam nadzieję, że osiągniesz sukces na jaki zasługujesz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle czekania a jeszcze kolejne tomy...skisne jak nie przeczytam tego na ASAP!

    OdpowiedzUsuń